Медиагруппа «Антенна»  

Перегони на черкаських маршрутах

Вячеслав ХАРЧЕНКО# 27, 09.07.2008

Напевне, ніхто не заперечуватиме, що стан пасажироперевезень в нашій області ще дуже далекий від цивілізованого.

Через небезпечні маневри маршрутних автобусів і явне нехтування їхніми водіями Правил дорожнього руху нерідко потерпають ті, хто керує іншими транспортними засобами. При цьому маршрутники дуже часто наражають на небезпеку і власних пасажирів. Люди, викладаючи за проїзд свої гроші, вправі розраховувати на безпеку і певний комфорт. А чи не кожний із власників «колес» і в Черкасах, і в інших населених пунктах області, мабуть, «має зуба» на водіїв маршруток, бо з їхньої вини виникали (і не раз) аварійні ситуації.

Як не закликають співробітники ДАІ перевізників до більшої відповідальності, як не вимагають від водіїв бути уважнішими на дорогах, не допускати порушень правил перевезення пасажирів, та, судячи з оперативних зведень обласного Управління ДАІ, усе дарма. Стражі доріг день у день фіксують ті ж порушення ПДР, на маршрути виїжджають технічно несправні автобуси і таксі або такі, що вже давно віджили свій вік. Роботу водіїв побудовано так, що за кермо вони сідають за будь-яких обставин, інколи не виспавшись як слід, навіть коли нездужають. Словом, на пасажирських маршрутах йде справжня гонитва за зайвою копійкою, яка ніколи не гарантуватиме безпеку пасажирів.

Звісна річ, це не може не турбувати співробітників Державтоінспекції. Саме тому з 15 травня по 16 червня поточного року вони провели на пасажирському автотранспорті комплекс профілактичних заходів “Автобус-2008”.

Під час нагляду за дорожнім рухом на території Черкаської області виявлено 2913 порушень Правил дорожнього руху, допущених водіями пасажирського автотранспорту, в тому числі 19 фактів керування автобусами у нетверезому стані, 721 — перевищення встановленої швидкості руху, 27 — керування автобусами без відповідної категорії, 31 випадок порушення вимог до перевезення організованих груп дітей. Виявлено 90 фактів надання послуг з перевезення пасажирів без відміток механіка та 82 — без відміток лікаря в дорожньому листі.

За результатами перевірок Державтоінспекція ініціювала заходи щодо позбавлення 13 суб’єктів господарювання дозволів та розірвання договорів на перевезення пасажирів.

А з 18 до 27 червня 2008 р. на території області була проведена операція “Нелегальний перевізник”, яка мала на меті припинити нелегальні пасажироперевезення.

При проведенні перевірок 293 автоперевізників та під час несення служби на лінії співробітники ДАІ виявили такі невтішні факти: 280 із 1915 автобусів були технічно несправними, 36 з них переобладнані без дозволу ДАІ; із 1363 перевірених автомобілів-таксі технічно несправними були 149, у тому числі переобладнаними без дозволу ДАІ 42.

Під час нагляду за дорожнім рухом працівники ДАІ зафіксували 632 порушення Правил дорожнього руху, при цьому 13 водіїв керували пасажирськими транспортними засобами у нетверезому стані. Приміром, на маршруті “м. Золотоноша — с. Синьооківка” добряче підпилий водій Золотоніського АТП-17112 керував автобусом ПАЗ-671, в якому знаходилося повно пасажирів. У селі Велика Бурімка Чорнобаївського району був затриманий п’яний водій автобуса КАВЗ-685, який перевозив працівників місцевого СТОВ. У Смілі віз пасажирів нетверезий водій автомобіля-таксі марки “Деу”.

106 приватних власників пасажирського автотранспорту, які надавали послуги по перевезенню людей, не мали на те відповідних документів (дозволів, ліцензій, паспортів маршруту). За всіма фактами порушень складені адміністративні протоколи за статтею 164 КУпАП і направлені в судові органи для прийняття відповідних рішень.

Працівники ДАІ області запровадили більш суворі міри впливу на пасажироперевізників — порушників транспортної дисципліни. Створена база даних на порушників ПДР з числа водіїв автобусів дозволяє за лічені хвилини дізнатися, скільки і які порушення допускав кожен з них раніше. Якщо впродовж календарного року їх виявиться більше трьох, водій направляється на вдосконалення знань з ПДР і складання іспиту у відділенні РЕР ДАІ. А весь той час, допоки водія буде відсторонено від керування транспортним засобом (посвідчення і талон до нього вилучаються), він муситиме виконувати іншу роботу на підприємстві. У кращому випадку крутити гайки, а то й двір мести. Маю надію, що таке перетворення дотепер хвацького гонщика, якому правила не писані, на звичайного слюсаря чи двірника, примусить його замислитися над своєю поведінкою на дорозі.









ТОП-СТАТЬИ
Номер # 27, 09.07.2008
ПОСЛЕДНИЕ НОВОСТИ Замість суду — житловий будинок для еліти? Фронтовий щоденник: Як працюють фронтові шпиталі Фронтовий щоденник: Військовий капелан про свою роботу на війні Олимпиада 2022: новичок в лидерах. Фронтовий щоденник: Як Черкащани живуть на війні Репотажі з фронту Сьогодні в телеефірі Антени-плюс: Інтернет-трансляція телеканалу "Антена" для мобільних мереж 2G та 3G Інтернет-трансляція телеканалу "Антена" Чому москалі такі?
Дайджест Вартість проїзду у громадському транспорті малє становити не вище 2,7 грн? Спроба переворота в Україні призначена на 22 лютого? Откровения российского окупанта: почему он убивает украинцев? (відео) В Лугандоні вважають наше сало наркотиком! Экономика РФ летит в пропасть Унікальний вітровий генератор зробив винахідник з Черкащини Народний синоптик прогнозує теплу зиму О Золотой Орде и Киевской Руси, или почему Маркса не издавали в СССР?
Главная | Новости | Статьи | О нас | Выпуск новостей (видео) | Он-лайн трансляция «Антенна-плюс»
bigmir)net TOP 100
©«Антенна», 2009
посетителей: 558 хитов: 23080
вчера: 634/35795
время генерации: 0.009033203125; SQL запросов: 11