Медиагруппа «Антенна»  

НА ВОДІЇВ ЧЕКАЮТЬ РЕФОРМИ

До 1 жовтня в області має закінчитися реформування ДАІ, збільшиться кількість працівників і інспекторів, що патрулюватимуть автошляхи. Крім того, в кожному районі Черкащини буде відновлено районні відділки ДАІ, працівники яких не лише оформлятимуть ДТП, але й патрулюватимуть дороги. Про це на засіданні Черкаського прес-клубу реформ розповів начальник відділу ДАІ УМВС України в Черкаській області Володимир Корєшков.

1 вересня в Міністерстві внутрішніх справ вирішуватиметься питання про доцільність впровадження на автошляхах України програмно-апаратного комплексу "Відеоспостереження". За словами Володимира Корєшкова, в Черкасах було встановлено перші в Україні камери, призначені для: контролю за рухом транспорту в режимі реального часу та фіксації порушень ПДР; розпізнавання номерних знаків машин з фіксацією номерного знаку та часу проїзду; виявлення транспортних засобів і номерних знаків, які перебувають у розшуку, та водіїв, позбавлених права керування. Начальник обласної ДАІ запевнив журналістів, що система себе виправдала, про це свідчать результати експерименту: завдяки їй щодоби складається до 30 адміністративних протоколів на порушників Правил дорожнього руху. Зараз за допомогою комплексу ведеться спостереження за ділянкою автодороги Золотоноша–Черкаси (на виїзді з Черкас на дамбу) та на автодорозі Черкаси–Канів (на виїзді з Черкас у напрямку Канева). До кінця року планується встановити ще 5 камер на виїздах з обласного центру.

А вже незабаром кожну машину ДАІ буде обладнано прибором GPS-навігації та стеження, що дасть можливість оперативно керувати нарядами й швидко реагувати на аварії та злочини, контролювати службовий транспорт і надавати екіпажам допомогу у разі подання ними відповідного сигналу. Зараз встановлено комп'ютерне обладнання та підготовлено 10 комплектів апаратури для встановлення на службові автомобілі. Згодом планується встановити систему GPS-навігації на 70 службових автомобілях.

Ще раз, до кінця року, відстрочене введення повноцінного контролю наявності у автовласників полісів обов'язкового страхування цивільної відповідальності. З 1 січня 2008 року працівники Державтоінспекції штрафуватимуть водіїв, якщо на лобовому склі їхніх машин поряд зі стікером про проходження техогляду не буде спеціального стікера, що підтверджуватиме наявність поліса обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників транспортних засобів. За словами начальника обласної ДАІ, причина відстрочки введення повноцінного контролю за наявністю поліса проста — більшість страхових компаній не мали необхідної кількості стікерів, до того ж залишилися деякі питання щодо правової бази введення такого контролю.

Одначе керівник Черкаської регіональної дирекції ЗАТ "Страхова група "ТАС" Володимир Волоха рішуче заперечив неготовність страхових компаній до цього нововведення. За його словами, невдоволення ним водіїв напередодні майбутніх виборів стало імовірною причиною того, що ДАІ перенесла контроль за наявністю полісів із серпня цього на січень наступного року. До 1 серпня практично всі крупні й середні страхові компанії були готові до нововведення і повністю забезпечені стікерами. Приміром, тільки Черкаська регіональна дирекція ЗАТ "Страхова група "ТАС" видала 5 тис. стікерів за 15 днів. І отримували їх не тільки ті, хто щойно купував поліси, а й ті, що вже придбали їх раніше. Про готовність страховиків, за словами Володимира Волохи, свідчить також велика кількість реклами, яка з'явилася напередодні 1 серпня, закликаючи водіїв скористатися послугами різних страхових компаній. І хоча число тих, хто хотів придбати так звану "автоцивілку", перед серпнем збільшилася, та все ж масового напливу клієнтів, як це було перед першим введенням "автоцивілки" — з 1 квітня 2006 року — не було. Багато водіїв сподівалися, що її обов'язкове введення знову буде перенесено. Як, власне кажучи, і сталося.

Середня вартість поліса на рік у Черкасах становить 150–200 грн. для всіх громадян (50–100 грн. — для пенсіонерів та деяких пільгових категорій). До речі, поліси обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності водіїв у сусідніх Росії та Білорусі коштують у 3–5 разів дорожче, ніж в Україні, а в країнах Європи їх вартість починається із тисячі доларів.









ТОП-СТАТЬИ
Номер # 37, 19.09.2007
ПОСЛЕДНИЕ НОВОСТИ Замість суду — житловий будинок для еліти? Фронтовий щоденник: Як працюють фронтові шпиталі Фронтовий щоденник: Військовий капелан про свою роботу на війні Олимпиада 2022: новичок в лидерах. Фронтовий щоденник: Як Черкащани живуть на війні Репотажі з фронту Сьогодні в телеефірі Антени-плюс: Інтернет-трансляція телеканалу "Антена" для мобільних мереж 2G та 3G Інтернет-трансляція телеканалу "Антена" Чому москалі такі?
Дайджест Вартість проїзду у громадському транспорті малє становити не вище 2,7 грн? Спроба переворота в Україні призначена на 22 лютого? Откровения российского окупанта: почему он убивает украинцев? (відео) В Лугандоні вважають наше сало наркотиком! Экономика РФ летит в пропасть Унікальний вітровий генератор зробив винахідник з Черкащини Народний синоптик прогнозує теплу зиму О Золотой Орде и Киевской Руси, или почему Маркса не издавали в СССР?
Главная | Новости | Статьи | О нас | Выпуск новостей (видео) | Он-лайн трансляция «Антенна-плюс»
bigmir)net TOP 100
©«Антенна», 2009
посетителей: 283 хитов: 2725
вчера: 1104/17961
время генерации: 0.015624046325684; SQL запросов: 11