Медиагруппа «Антенна»  

ПОЇХАЛИ ДАІ хоче ввести нові водійські посвідчення та всіх застрахувати

Ірина ГОНЧАРУК# 21, 31.05.2006

Незабаром ДАІ почне видавати нові посвідчення європейського стандарту, з якими українці зможуть безперешкодно подорожувати Європою. За словами начальника відділу ДАІ УМВСУ в Черкаській області Віктора Бережного, нове посвідчення відповідає європейським стандартам і вимогам Міжнародної конвенції дорожнього руху. Воно визнаватиметься в Європі, що вже підтвердило транспортне управління Єврокомісії. Про це Віктор Бережний розповів журналістам 28 квітня на засіданні Черкаського прес-клубу реформ.

За словами Віктора Бережного, правоохоронні органи багатьох країн Європи не визнають нині діючі в Україні водійські права. І хоча їх останній варіант наші законодавці спробували максимально наблизити до європейських, правоохоронці багатьох країн Європи скаржаться, що українські водійські посвідчення надзвичайно складно перевірити на достовірність, в них багато недоробок. У Франції, приміром, наші посвідчення старого зразка взагалі не вважаються документом, а в Австрії потерпають українські водії великовантажних автомобілів — тамтешні поліцейські вимагають від них винятково міжнародні посвідчення. Саме це і стало одним з найвагоміших аргументів для запровадження нового удосконаленого посвідчення водія, яке б містило всю ту інформацію, яку вимагають закони іноземних держав.

На думку Віктора Бережного, важливим є те, що нові посвідчення будуть дійсно міжнародними, і наші люди з ними комфортніше почуватимуться за кордоном — зможуть вільно пересуватися європейськими шляхами, брати авто напрокат.

Нові посвідчення водія виготовлятимуться з пластику. Обов’язкової заміни не буде — нові права видаватимуть лише тим водіям, які отримують їх уперше, або ж тим, хто виявить бажання замінити свої старі права. Вартість виготовлення нового посвідчення — близько 100 гривень.

Віктор Бережний також розповів про страхування цивільної відповідальності автовласників перед третіми особами, запровадження якого, на його думку, довело свої переваги.

Директор Черкаської філії Страхової групи «ТАС» Володимир Волоха підтвердив, що спочатку водії скептично поставилися до цього виду страхування, та вже у 2006 році ті з них, хто мав можливість перевірити дієвість страхування, подовжили свої страхові угоди. Володимир Волоха розповів, що після запровадження з 1 квітня 2005 року обов’язкового страхування цивільної відповідальності автовласників перед третіми особами страхові компанії переживали справжній бум, в офісах стояли черги водіїв, які хотіли застрахуватися. Але після того, як парламент не підтримав запровадження адміністративної відповідальності за керування авто без страховки, обов’язковість страхування зосталася тільки на папері. І вже цього року лише 30 % водіїв поновили свої страхові поліси. Та попри все Володимир Волоха констатує, що останнім часом побільшало водіїв, які усвідомлюють важливість страхування. Цьому сприяє і все зростаюча кількість ДТП на дорогах: лише за півтора дня, 27-28 квітня, сталося 9 аварій, в яких постраждали клієнти Черкаської філії Страхової групи «ТАС».

За словами Володимира Волохи, вартість страхового полісу в Черкасах не висока: якщо водій має стаж більше 10 років і авто з об’ємом двигуна до 1600 см3, то за рік він сплатить 149 грн., мешканцям провінції страхування коштуватиме близько 100 грн., а пільговикам — вдвічі менше. Як правило, купують страхові поліси власники нових авто та водії, які мають малий досвід керування. Досвідчені водії чомусь упевнені, що вони в аварію не потраплять, хоча життя доводить інше.

Одна з ДТП, про яку розповів Володимир Волоха, сталася з черкаським пенсіонером, водієм з багаторічним досвідом, власником старенького «Запорожця». За 103 грн. він придбав страховий поліс цивільної відповідальності на літній період і вже через 2 місяці потрапив в аварію, не розминувшись на вулиці Чигиринській із «Хондою». Іномарка вдарилась у «Запорожець», який від сильного удару на швидкості врізався в маршрутний автобус. За результатами експертизи, іномарка не підлягала відновленню, її остаточна вартість становила 15 тисяч гривень. А ремонт маршрутки коштував понад 2 тисячі гривень. В результаті ж відшкодування завданої ним шкоди обійшлось пенсіонеру лише у 1103 гривні, решту — понад 18 тисяч сплатила страхова компанія.

За словами Володимира Волохи, з кожним днем збільшується кількість ДТП, зростає вартість завданої в аваріях шкоди, тому деякі страхові компанії вже почали уникати страхування цивільної відповідальності автовласників через збитковість цього виду страхування. До того ж цього року серед водіїв з’явилася тенденція купувати поліс на один–два місяці — лише для того, щоб пройти техогляд. Хоча буває, що автовласники, які потрапили в ДТП, благають страховиків укласти з ними угоди про страхування заднім числом, бо вартість відшкодування завданої шкоди часом перевищує кілька річних сімейних бюджетів.









ТОП-СТАТЬИ
Номер # 21, 31.05.2006
ПОСЛЕДНИЕ НОВОСТИ Замість суду — житловий будинок для еліти? Фронтовий щоденник: Як працюють фронтові шпиталі Фронтовий щоденник: Військовий капелан про свою роботу на війні Олимпиада 2022: новичок в лидерах. Фронтовий щоденник: Як Черкащани живуть на війні Репотажі з фронту Сьогодні в телеефірі Антени-плюс: Інтернет-трансляція телеканалу "Антена" для мобільних мереж 2G та 3G Інтернет-трансляція телеканалу "Антена" Чому москалі такі?
Дайджест Вартість проїзду у громадському транспорті малє становити не вище 2,7 грн? Спроба переворота в Україні призначена на 22 лютого? Откровения российского окупанта: почему он убивает украинцев? (відео) В Лугандоні вважають наше сало наркотиком! Экономика РФ летит в пропасть Унікальний вітровий генератор зробив винахідник з Черкащини Народний синоптик прогнозує теплу зиму О Золотой Орде и Киевской Руси, или почему Маркса не издавали в СССР?
Главная | Новости | Статьи | О нас | Выпуск новостей (видео) | Он-лайн трансляция «Антенна-плюс»
bigmir)net TOP 100
©«Антенна», 2009
посетителей: 616 хитов: 27183
вчера: 634/35795
время генерации: 0.0086090564727783; SQL запросов: 11