Медиагруппа «Антенна»  

Реконструкція автодороги Київ–Одеса триває. Працівники ДАІ пильнують

Вячеслав ХАРЧЕНКО# 27, 14.07.2004

На автодорозі Київ—Одеса триває масштабна реконструкція. Для проведення робіт залучені близько трьох тисяч спеціалістів не лише з України, а й з Туреччини, Бєларусі та інших країн, а також підрозділи залізничних військ. На цій грандіозній будові експлуатуються тисячі одиниць різної техніки, в тому числі і негабаритної, яка працює в цілодобовому режимі.

Відтак додалося клопоту й праців-никам Державної автоінспекції. У зв’язку з реконструкцією і будівництвом першого українського автобану значно зросло навантаження на працівників Уманської окремої роти дорожньо-патрульної служби ДАІ. Мало не щодня доводиться надавати допомогу будівельникам в місцях проведення робіт, контролювати виконання водіями вимог тимчасових дорожніх знаків, супроводжувати автобуси з дітьми, які їдуть на відпочинок до моря (10-15 машин що-дня). А ще водночас із підтриманням належного порядку на автодорозі та забезпеченням безпеки дорожнього руху треба ж і злочини розкривати.

Нещодавно на стаціонарному посту ДАІ «Умань» працівники підрозділу під час перевірки знайшли в салоні бувалої в бувальцях шостої моделі «жигулів» господарську сумку та поліетиленовий мішок, в яких знаходились 25 пакетів розфасованої (по 10 склянок) макової соломки. Вага вилученого смертоносного зілля «потягнула» майже на 12 кілограмів. А минулого тижня на самій трасі співробітники окремого взводу супроводження при ВДАІ УМВС молодший лейтенант міліції Анатолій Черненко та старший прапорщик Олександр Сєвєрний виявили в салоні «запорожця» два мішки цієї ж гидоти загальною вагою 12 кг.

Особливо багато турбот у старшого інженера по нагляду за станом доріг Уманської окремої роти майора міліції Володимира Стеценка. Сьогодні його робочий кабінет – будівельний майданчик автобану Київ—Одеса. Кожного дня він обов’язково відвідує будову, адже ситуація тут може змінюватися по кілька разів на добу. Треба проконтролювати своєчасне виставлення необхідних дорожніх знаків, в разі потреби облаштувати об’їзд та мало ще які невідкладні справи виникають на будівництві. Словом, клопотів у Володимира Карповича вистачає.

Одна лише біда —машина у майо-ра міліції Стеценка старенька, на ній багато не наїздиш. Це врахували у Департаменті ДАІ МВС України і дорожніх організаціях, що будують автобан: на одній з останніх нарад з питань координації будівництва, які проводяться тут щовівторка, заступник начальника ДДАІ МВС України полковник міліції Олексій Калинський, відзначаючи плідну і бездоганну службу старшого інженера Уманської окремої роти ДПС ДАІ, вручив Володимирові Стеценку ключі від новенької «шістки». Гідна відзнака добросовісної роботи!

Масштабна українська дорожня будова триває.









ТОП-СТАТЬИ
Номер # 27, 14.07.2004
ПОСЛЕДНИЕ НОВОСТИ Замість суду — житловий будинок для еліти? Фронтовий щоденник: Як працюють фронтові шпиталі Фронтовий щоденник: Військовий капелан про свою роботу на війні Олимпиада 2022: новичок в лидерах. Фронтовий щоденник: Як Черкащани живуть на війні Репотажі з фронту Сьогодні в телеефірі Антени-плюс: Інтернет-трансляція телеканалу "Антена" для мобільних мереж 2G та 3G Інтернет-трансляція телеканалу "Антена" Чому москалі такі?
Дайджест Вартість проїзду у громадському транспорті малє становити не вище 2,7 грн? Спроба переворота в Україні призначена на 22 лютого? Откровения российского окупанта: почему он убивает украинцев? (відео) В Лугандоні вважають наше сало наркотиком! Экономика РФ летит в пропасть Унікальний вітровий генератор зробив винахідник з Черкащини Народний синоптик прогнозує теплу зиму О Золотой Орде и Киевской Руси, или почему Маркса не издавали в СССР?
Главная | Новости | Статьи | О нас | Выпуск новостей (видео) | Он-лайн трансляция «Антенна-плюс»
bigmir)net TOP 100
©«Антенна», 2009
посетителей: 79 хитов: 584
вчера: 691/35747
время генерации: 0.0088019371032715; SQL запросов: 11