Медиагруппа «Антенна»  

Черевко закликав своїх підлеглих ставитися до скаржників уважніше

Голова облдержадміністрації на щотижневій нараді з керівниками правоохоронних, судових та контролюючих органів області підняв питання щодо роботи зі зверненнями громадян.

Як зазначив Олександр Черевко, за підсумками 2008 року порівняно з аналогічним періодом 2007 року по Україні спостерігається збільшення кількості звернень громадян на ім’я Президента України з питань забезпечення законності та охорони правопорядку на 15%. У той же час до облдержадміністрації скарг на правоохоронців надійшло на 15% менше, ніж торік. Як свідчить аналіз таких звернень, громадяни скаржаться на неправомірні дії працівників прокуратури, відмову у порушенні та безпідставне закриття кримінальних справ, тяганину при їх розслідуванні.

Голова облдержадміністрації зазначив, що у 2007 році Черкащина була серед областей України однією з найкращих по роботі зі зверненнями громадян. Нині робота у цьому напрямку триває, хоча динаміка надходження звернень дещо змінилась.

Прокурор області Микола Лісовий поінформував, що органи прокуратури Черкаської області посідають серед інших областей 16-те місце за кількістю вирішених звернень. Найбільш злободенними є питання захисту майнових, інших особистих прав і свобод громадян і, зокрема, захисту та поновлення порушених конституційних прав громадян. Громадяни скаржаться також на корупцію, недотримання законодавства у сфері земельних відносин, невиплату заробітної плати.

Олександр Черевко відмітив, що керівники правоохоронних, судових та контролюючих органів повинні налагоджувати особистий прийом заявників, особливо представників найбільш уразливих верств населення. Крім того, губернатор доручив своїм заступникам та начальникам структурних підрозділів облдержадміністрації провести зустрічі в трудових колективах та просто з мешканцями районів області.

Голова облдержадміністрації наголосив на необхідності дотримання строків, передбачених чинним законодавством на розгляд звернень громадян. За його словами, керівникам правоохоронних та судових органів необхідно проаналізувати динаміку та структуру звернень громадян, з’ясувати причини і умови, що сприяли неякісному їх розгляду, а до працівників, які допустили порушення прав громадян, вживати заходів дисциплінарного впливу.

Олександр Черевко звернувся до учасників наради з проханням приділяти особливу увагу зверненням, що стосуються звільнень громадян з роботи, конфліктів на підприємствах та в трудових колективах будь-яких суб’єктів господарювання.

–— Нині правоохоронна система завантажена поточною роботою, але уважне та чуйне ставлення до кожного заявника повинне стати основою роботи зі зверненнями громадян, — наголосив губернатор.









ТОП-СТАТЬИ
Номер # 6, 18.02.2009
ПОСЛЕДНИЕ НОВОСТИ Замість суду — житловий будинок для еліти? Фронтовий щоденник: Як працюють фронтові шпиталі Фронтовий щоденник: Військовий капелан про свою роботу на війні Олимпиада 2022: новичок в лидерах. Фронтовий щоденник: Як Черкащани живуть на війні Репотажі з фронту Сьогодні в телеефірі Антени-плюс: Інтернет-трансляція телеканалу "Антена" для мобільних мереж 2G та 3G Інтернет-трансляція телеканалу "Антена" Чому москалі такі?
Дайджест Вартість проїзду у громадському транспорті малє становити не вище 2,7 грн? Спроба переворота в Україні призначена на 22 лютого? Откровения российского окупанта: почему он убивает украинцев? (відео) В Лугандоні вважають наше сало наркотиком! Экономика РФ летит в пропасть Унікальний вітровий генератор зробив винахідник з Черкащини Народний синоптик прогнозує теплу зиму О Золотой Орде и Киевской Руси, или почему Маркса не издавали в СССР?
Главная | Новости | Статьи | О нас | Выпуск новостей (видео) | Он-лайн трансляция «Антенна-плюс»
bigmir)net TOP 100
©«Антенна», 2009
посетителей: 394 хитов: 10872
вчера: 854/23332
время генерации: 0.018567800521851; SQL запросов: 11